Penta Abonelik Yönetimi

Penta Abonelik Yönetimi (PAY), Penta iş ortaklarının müşterilerinin aboneliklerini kolayca görüntüleyebildiği ve yönetebildiği Bayinet hizmetidir. Hem var olan müşteri ilişkilerini geliştirme hem de yeni satış potansiyelleri yaratma konusunda pek çok avantaj sunar.

Penta Abonelik Yönetimi’nin Özellikleri

• Mevcut abonelikler için tek bir tıkla aşağıdaki işlemler gerçekleştirilebilir:
  •  Yeni ürün ekleme ve çıkarma
  •  Yeni kullanıcı tanımlama
  •  Kullanıcı sayısı değiştirme

• Fırsat takip raporu üzerinden abonelik bitiş tarihi yaklaşan müşterilerin bilgilerine ulaşılabilir.
• Otomatik Yenileme özelliği sayesinde sıfır operasyonla, herhangi bir manuel sipariş işlemi yapmadan, mevcut müşterilere satış yapılabilir. (Otomatik yenileme özelliği olan ürünleri kontrol ediniz.)
• Penta Abonelik Yönetimi tüm aşamalarda Bayinet, ERP ve tedarikçi sistemleri* ile iletişim halindedir. Bu sayede aşağıdaki süreçler otomatikleşir:
  •  Abonelik siparişlerinin dakikalar içerisinde işlenmesi
  •  Abonelik sözleşmelerinin zamanı geldiğinde otomatik olarak yenilenmesi

Penta Abonelik Yönetimi’nin Faydaları

• Abonelik raporları doğrultusunda, satış fırsatları kolayca izlenerek, gerçekçi ciro hedefleri belirlenebilir.
• Sipariş operasyonu dakikalar içinde tamamlanır. Bu sayede yeni iş geliştirmeye daha fazla zaman kalır.
• Mevcut müşterilerle abonelik döngüsü boyunca iletişimde kalınarak, müşterilere abonelik yenileme döneminin bilgilendirilmesi sağlanır. Böylece müşteri deneyimi pekiştirilir.
• Müşterilerin aboneliklerine ait bilgileri tek elden yönetilerek müşteri ilişkileri güçlendirilir.

* Tedarikçi entegrasyonu desteği ve iş akışlarına bağlıdır.


MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

E-BÜLTEN

Bizden haberdar olmak için e-bülten listemize kayıt olun

BİZİ TAKİP EDİN