V-Ray 3.5 for Maya nedir?


Uyarlanabilir ışıklar
Çok ışıklı manzaraların render alma sürecini kısaltan yeni hızlı ışıklandırma algoritması.


V-Ray IPR
Yeni süreç içi IPR hemen başlar, daha hızlı güncellenir ve daha az hafıza kullanır. Hypershade Materyal Görüntüleyici’de yapılan değişiklikler gerçek zamanlı olarak gerçekleşir.


V-Ray Çerçeve Arabellek (Frame Buffer) araçları
Yeni Render Mask: Isolate seçme aracı ile tek tek nesneler üzerinde görüntü geliştirme sürecini hızlandırır. Nesneleri, materyalleri ve kamera odağını doğrudan çerçeve anabellekte seçebilirsiniz.


AlSurface materyal
Cilt için popüler, katmanlı SSS ve parlak fresnel yansımalı Anders Langlands’in genel amaçlı gölgelendiricisi (shader).


GPU render alma geliştirmeleri
Talep üzerine mip-mapping sayesinde daha büyük ve detaylı manzaraları çok daha az hafıza kullanarak render alabilirsiniz. V-Ray’in hızlı GPU render alıcısı daha geniş çaplı üretim özelliklerini destekler.


Devam ettirilebilir render alma
İstediğin zaman render sürecini durdurabilir ve kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

V-RAY 3.5 FOR MAYA

Ana Özellikler


Güçlü CPU Render alma
V-Ray’in yüksek optimizasyonlu ve uyarlanabilir ışın izleme teknolojisiyle daha üstün kaliteli görüntüler ve animasyonları hızlı bir şekilde render alabilirsiniz.


Aşırı hızlı GPU render alma
GPU ile hızlandırılmış görüntü geliştirme ve son çerçevede render alma teknolojisi sayesinde daha fazla hız desteği alabilirsiniz.


Global aydınlatma
Mükemmel kalite ve hız dengesi için ışın izlemeli ve hibrit global ışıklandırma metodlarından seçim yapın.


VRSCANS MATERYAL KÜTÜPHANE DESTEĞİ
400’den fazla taranmış materyal. Doğrudan V-Ray’de içeri aktarabilir ve render alabilirsiniz.


Hassas ışıklar
Geniş yelpazeli ışık tipleri, şekiller ve kontrollerle doğal, yapay ve görüntü bazlı ışıklar render alabilirsiniz.


Fiziksel materyaller
Harika görünen yansımalar için yeni GTR/GGX gölgeleme ile birden çok katmanlı fiziksel temelli materyaller yaratabilirsiniz.


Eşsiz gölgelendiriciler 
Özelleşmiş materyaller için, yüzeyaltı yayınma (subsurface scattering), deri, saç ve dahası için özel üretim gölgelendirici derlemeleri arasından seçim yapabilirsiniz.


Fiziksel kameralar
Pozlama, alan derinliği ve hareket izi kontrolleriyle herhangi bir kamera ve lensi simüle edebilirsiniz.


Sanal Gerçeklik
Oculus Rift, HTC Vive ve Samsung Gear VR gibi popüler başlıklar için VR’a hazır içerikler render alabilirsiniz.


Vekil nesneler
İstek üzerine yüklenebilen vekil nesneler kullanarak devasa manzaraları hafızaya sığdırabilir ve render alma süresini kısaltabilirsiniz.


Verimli dokular
MARI, Mudbox ve Zbrush gibi en kaliteli uygulamaların çok çözünürlüklü döşemeli dokularla (tiled texture) çalışabilirsiniz.

Saç & Kürk
Maya hair and fur, XGen, Ornatrix, Shave and Haircut ve Yeti desteğiyle gerçekçi saçlar render alabilirsiniz.


Oylumlar (Volumes)
Optimize edilmiş volümetrik efektler render alabilir ve Realflow ve Houdini’den OpenVDB dosyaları içeri aktarabiilirsiniz.


Render elements
Birleştirmede tamamen kontrol sağlamak için güzellik, fayda ve mat geçiş render elementlerinden yararlanabilirsiniz.


V-Ray çerçeve arabellek 
Render geçmişini takip edebilir, renklerin ince ayarlarını yapabilir ve gelişmiş renk yönetimi teknolojisiyle son çıktıyı eşleştirebilirsiniz.

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

BİZDEN HABER AL

Bizden haberdar olmak için e-bülten listemize kayıt olun

BİZİ TAKİP EDİN