3ds Max için V-Ray her 3D sanatçısı ve tasarımcısının iş akışına sorunsuz bir şekilde entegre edilebilecek eksiksiz bir ışıklandırma ve gölgelendirme çözümüdür. Sektörde hakim konuma gelen V-Ray render alma yazılımı, hız, güvenilirlik, kullanım kolaylığı ve render kalitesi konularında endüstri standartlarını belirlemiştir. Hollywood dahi V-Ray’in önemini tasdik etmiştir: V-Ray’in yaratıcısı Vladimir Koylazov 2017 yılında Akademi Ödülü ile onurlandırılmıştır.

 

 

Kullanım alanı:

  • Mimari görselleştirme
  • Otomotiv ve ürün tasarımı
  • Endüstriyel tasarım
  • Oyun sinematikleri
  • Sinema ve televizyon görsel efektleri
  • Sanal gerçeklik

 

Belli Başlı Farklarımız:

  • Render kalitesi: En yüksek kalitede fotogerçekçi görseller.
  • Hız: Hem CPU hem de GPU’nun gücünü kullanır.
  • Pek çok sektöre uygunluk (Cross-industrial adoption): 3ds Max için V-Ray, fotogerçekçi görseller ve animasyonlar üretmek için dünya çapındaki mimari görselleştirme stüdyoları, ürün tasarımcıları ve görsel efekt şirketleri tarafından kullanılır.
  • Kullanım kolaylığı: V-Ray kurulur kurulmaz sadece birkaç tıklama ile çalışmaya başlar.
  • Tam kontrol: Hızlı ve kolay kurulumdan, tam kapsamlı ince ayarlama seçeneğine kadar, farklı kullanıcı tipleri için tasarlanmış üç çeşit GUI modu.
  • Versatile: An all in one solution suitable for many industries.
  • Çok yönlü: V-Ray çok yönlü, evrensel bir render alma programıdır. Neredeyse her stüdyo halihazırda V-Ray entegrasyonlu iş yapma sürecine (pipeline) sahiptir.
  • Teknik destek ve topluluk: Yükleme ve kurulumun ötesinde ücretsiz teknik destek ve bilgi kaynakları. Chaos Group hızlı geri dönüş süreleri ve büyük topluluk kullanıcı tabanı ile meşhurdur.

 

3ds için V-Ray ne gibi sorun ve dertleri ortadan kaldırır?

  • Yüksek verimli ve kaliteli renderlar: 3ds Max için V-Ray kısa sürede ve kolaylıkla olağanüstü fotogerçekçi renderlar ortaya koyar. Sadece iki kaydırma çubuğu ile kullanıcılar renderlarının kalitesi ve hızı üzerinde tam kontrole sahiptir.
  • Farklı platformlarla sorunsuz veri alışverişi (Streamlined pipeline across different platforms): Çoğu stüdyo halihazırda V-Ray entegrasyonlu iş yapma sürecine (pipeline) sahiptir. V-Ray’in geniş yelpazeli platform desteği sayesinde, platformlar arası materyal koordinasyonu ve tutarlılığını sağlamak için assetlerinizi birleştirmek veya projelere paylaşımı yapmak çok kolay. Örneğin, kullanıcılar Rhino için V-Ray’den 3ds Max için V-Ray’e ya da tersi yönde materyal paylaşımında bulunabilir veya geometri render alabilirler. V-Ray manzara yöneticisi sayesinde 3ds Max için veya NUKE için V-Ray arasında bütün bir manzara paylaşabilirsiniz.

 

Diğer V-Ray ürünleri ile arayüz

  • 3ds Max için V-Ray, Rhino veya SketchUp için V-Ray ilavesi sayesinde Rhino veya SketchUp iş akışınınızı geliştirmeye yardımcı olabilir.
  • 3ds Max için Phoenix ile akışkan, ateş ve duman simülasyonları ekleyebilirsiniz.
  • NUKE için V-Ray kullanarak birleştirme etabında daha çok ışıklandırma ve gölgelendirme seçeneği ekleyebilirsiniz.
  • PdPlayer ile profesyonel görsel sekanslama (image sequencing) ekleyebilirsiniz.
  • 3ds Max için V-Ray, fiziksel olarak en hatasız materyallerin kullanılmasını sağlayan VRScans’i destekler.
  • V-Ray, birçok aracı destekler ve NoZone, HairFarm ve daha birçoğu dahil olmak üzere çeşitli üçüncü taraf eklentisi için ve optimize edilmiş destek sağlar.

 

Biliyor muydunuz?

3ds Max için V-Ray dağıtılmış render alma (distributed rendering) olanağı sağlayarak paralel olarak çalışan birden çok bilgisayarda render alınmasını mümkün kılar. Bu sayede render alma daha süreci hızlanır ve daha düşük maliyetli hale gelir.  Render nodu satın alarak (tamamen yeni bir yüzer lisans satın almak zorunda kalmak yerine) render alma maliyetini büyük bir rakip şirket ile karşılaştırıldığında 4 kat daha azaltabilirsiniz.

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

BİZDEN HABER AL

Bizden haberdar olmak için e-bülten listemize kayıt olun

BİZİ TAKİP EDİN