Allianz

Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için platformlar arasında çalışacak bir mobil asistan çözümünü nasıl oluşturabiliriz?

İş Zorluğu: Şirketler, müşterilerine daha yüksek düzeyde hizmet sunabilmek için yenilikçi teknoloji arayışına girmektedirler. Bu doğrultuda tüm talepleri yönetebilecek sanal, sosyal ve sorunsuz bir müşteri asistanına ihtiyaç duyulmaktadır. Oluşturulacak bu çözümün, yasal gereklilikleri ve güvenliği karşılamaya yardımcı olması da beklenmektedir.

Çözüm: Allianz, IBM ile birlikte bir IBM Cloud çözümü olan Allie'yi yarattı. Watson Assistant ve Humix ile oluşturulan yapay zeka destekli bu sanal asistan, şirketin en sık müşteri arama taleplerinin yüzde 80'ini sorunsuz bir şekilde yönetebilmektedir. Açık kaynaklı bir robot çerçevesi olan ve aynı zamanda orta katman görevi gören bu çözüm, hassas müşteri bilgilerinin korunmasında da fayda sağlamaktadır.

Çözüm Bileşenleri:

  • IBM Cloud
  • IBM Watson Assistant

Sonuç: IBM Cloud çözümü olan Allie, hem Allianz müşterilerinden, hem de acenteler ve bankacılardan olumlu geri dönüşler aldı. Müşteri puanı 5 üzerinde 4,5 olması ile birlikte, ilk duyurulduğu andan itibaren şirketin Net Promoter Score (NPS)’u istikrarlı bir şekilde yükselmektedir.

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

W 0 (850) 277 0 277 (WhatsApp)

BİZİ TAKİP EDİN