Versus Arthritis
IBM Cloud ile kişiselleştirilmiş destek sağlayabilen, bilişsel bir sanal asistanı nasıl oluşturabilirsiniz?
İş Zorluğu: Günümüzde dünyanın her yerinde birçok kişi eklem iltihabı hastalığı ile mücadele etmektedir. Vücut tarafından üretilen, eklemlerde meydana gelen iltihabik hastalığın günlük etkisi ile mücadele eden kişiler için, durumları ile ilgili sorulara yanıt bulmak bir o kadar zor olabilmektedir.
İngiltere’de kurulan Versus Arthritis, eklem iltihabından etkilenen kişiler için çığır açan tedavilere, en iyi bilgiye ve hayati desteğe yatırım yapmaya odaklanan, kar amacı gütmeyen bir kuruluştur. Bu organizasyonun tek amacı, hastalarda eklem iltihabının neden olduğu ağrı, izolasyon ve yorgunlukla baş edebilmek için olağanüstü bilimin gücünden yararlanmaktır. Tüm bunları gerçekleştirirken, standart bağış toplama rolünün ötesine geçmek ve eklem iltihabı olan kişilere tedavi temelli kişiselleştirilmiş tavsiyeler sunmak istiyorlardı.
- Derin veri analizi ve işleme ihtiyacı
- Sürekli erişilebilirlik
Çözüm: IBM Watson ekibi ve Versus Arthritis, IBM Cloud platformunda kendi kendine yönetim konuları hakkında çeşitli soruları yanıtlamak için tasarlanmış bir sanal asistan yarattı.
Çözüm Bileşenleri:
- IBM Cloud
- IBM Watson Assistant
Sonuç: 7/24 hizmet verebilen bu kişiselleştirilmiş sanal asistan ile, öz bakım bilgisi arayan ve eklem iltihabı olan kişiler için "her yerde, her zaman" anlık olarak destek sağlanabiliyor. Hastalar ile etkileşimi arttıran bu sanal asistan sayesinde daha fazla görünürlük sağlanarak halkın ilgisi çekildi ve potansiyel bağışçıların arttırılması sağlandı.