Teknik Servis İşleyişi

Ürün Kabul ve Teslim Koşulları:

  • Ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:00 – 17:00 saatleri arasında yapılmaktadır. Cuma günleri 12:30-14:00 arası hizmet verilmemektedir.
  • Ürünler gönderilmeden önce sitemizden garanti sorgulaması yapılmalıdır. Ürünler antistatik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim edilmelidir.
  • Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
  • Elden teslim alınan işlemleri sona ermiş ürünler “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
  • Arıza takip formu kaybedilmiş ürünler kimlik fotokopisi ve yazı karşılığı teslim edilir.
  • 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
  • Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır.
  • Seri numarası olmayan ürünler alış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
  • Kargo ile ürün gönderim koşulları:    
  1. Tüketici tarafından, İstanbul dışı ve İstanbul Avrupa yakası arızalı ürün gönderimlerinde “Yurtiçi Kargo ile gönderimi (Müşteri Kodu:262244793)” yapıldığında kargo ödemeleri firmamıza aittir. 
  2. Kargo ile gönderilen ürünlerin taşınması esnasında hasar gördüğü durumlarda, kargo firmasına “Kargo Durum Tespit Tutanağı” tutturulmalıdır. 

 

Penta Serviste İşlem Gören Markalar

ASUS

Klavye / Mouse / Kulaklık / Ses Kartı / Optik Ürünler

Asustor

Yedekleme Ünitesi

Corsair

Hepsi

Cricut

Hepsi

Exper

Hepsi

HP

DOA Ürünleri / Sarf Malzemeleri

Kodak Alaris

Tarayıcı Ürünleri

Lexar

SSD, Memory

Logitech

Hepsi

OKI

Hepsi

Printronix

Hepsi

Wacom

Hepsi


Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları:

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Virüslerden oluşan her türlü problemler,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
  • Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
  • Ürünün içerisine sıvı girmesi,
  • Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi,

Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.

Yetkili servis listesine ulaşmak için tıklayınız. 

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

W 0 (850) 277 0 277 (WhatsApp)

BİZİ TAKİP EDİN