Ürün Kabul Ve Teslim Koşulları:

  • Ürünler servisimize gönderilmeden önce sitemizden garanti sorgulaması yapılmalıdır.
  • Ürünler anti statik koruyuculu veya kutulu şekilde, irsaliye ile teslim edilmelidir.
  • Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
  • Hazır ürünler elden teslim alınırken “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
  • Ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında yapılmaktadır.
  • 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
  • Kargoda hasar görmüş ürünler için “kargo durum tespit tutanağı” nın tutulması gerekir.
  • Seri numarası olmayan ürünler Penta satış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
  • Ürün servis bedeli olması durumunda, “Fatura Onay Formu” nu imzalanıp kaşelenmelidir.
  • Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır.
  • İstanbul dışı arızalı ürün gönderimlerinde Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmesini rica ederiz.
  • Penta garanti belgesi ile satılmış kendi servisimizde işlem gören markalarımızı tabloda görebilirsiniz. Bu tablo dışında olan markaları Türkçe kullanım kılavuzlarında belirtilmiş olan servislerine götürülmelidir. Yetkili servis listesine ulaşmak için tıklayınız.

Onarım ve Değişim İşleyişi:

  • Arızalı ürün servisimiz tarafından onarılır, onarımı mümkün olmayan durumlarda değişimi yapılır.
  • Ürün birebir değişim yapılamıyorsa bayi üzerinden iade edilmelidir, iadesi yapılacak ürünün aksesuarları tam olmalıdır,

Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları:

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar.
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Virüslerden oluşan her türlü problemler,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
  • Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
  • Ürünün içerisine sıvı girmesi,
  • Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi durumlarında ürün garanti kapsamı dışında onay verilmesi halinde ücretli işlem görecektir.

HEADQUARTERS

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

W 0 (850) 277 0 277 (WhatsApp)

FOLLOW US