Ürün Kabul ve Teslim Koşulları:
-
Ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:00 – 17:00 saatleri arasında yapılmaktadır. Cuma günleri 12:30-14:00 arası hizmet verilmemektedir.
-
Ürünler gönderilmeden önce sitemizden garanti sorgulaması yapılmalıdır. Ürünler antistatik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim edilmelidir.
-
Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
-
Elden teslim alınan işlemleri sona ermiş ürünler “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
-
Arıza takip formu kaybedilmiş ürünler kimlik fotokopisi ve yazı karşılığı teslim edilir.
-
90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
-
Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır.
-
Seri numarası olmayan ürünler alış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
-
Kargo ile ürün gönderim koşulları:
-
Tüketici tarafından, İstanbul dışı ve İstanbul Avrupa yakası arızalı ürün gönderimlerinde “Yurtiçi Kargo ile gönderimi (Müşteri Kodu:262244793)” yapıldığında kargo ödemeleri firmamıza aittir.
-
Kargo ile gönderilen ürünlerin taşınması esnasında hasar gördüğü durumlarda, kargo firmasına “Kargo Durum Tespit Tutanağı” tutturulmalıdır.
Penta Serviste İşlem Gören Markalar |
|
ASUS |
Klavye / Mouse / Kulaklık / Ses Kartı / Optik Ürünler |
Corsair |
Hepsi |
Exper |
Hepsi |
HP |
DOA Ürünleri / Sarf Malzemeleri |
Kodak Alaris |
Tarayıcı Ürünleri |
Lacie |
Hepsi |
Logitech |
Hepsi |
Maxell |
Hepsi |
Maxtor |
Harici Depolama |
OKI |
Hepsi |
Printronix |
Hepsi |
Samsung |
HDD |
Sandisk |
Hepsi |
Seagate |
HDD |
Wacom |
Hepsi |
Western Digital |
HDD |
Yealink |
Hepsi |
Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları:
- Uygunsuz paketleme,
- Üründe çatlak ve kırık,
- Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
- Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
- Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
- Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
- Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
- Yanık ve isli yongalar,
- Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
- Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
- Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
- Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
- Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
- Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
- Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
- Virüslerden oluşan her türlü problemler,
- Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
- Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
- Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
- Ürünün içerisine sıvı girmesi,
- Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi,
Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.
Yetkili servis listesine ulaşmak için tıklayınız.